Nyt blad: Hvad ved vi om sorte huller?

I nr. 3 2014 kan du læse om rummets mystiske sorte huller, der opsluger alt. Vi skildrer også livet midt i en borgerkrig i Damaskus og fortæller hvordan Pumaen indtager Hollywoods territorium.

25. marts 2014

I blad nr. 3 kan du også læse om:

• Damaskus. Bag den gamle bys mure, der - indtil videre - fungerer som en sikker zone, finder indbyggerne ly for borger krigen. Kom tæt på mennesker, der lever midt i den syriske konflikt.

• Rejsen uden ende. Millioner er drevet på flugt fra Syriens borgerkrig. Hvor tager de hen, og hvad sker der med dem?

• Stjerneslugeren. Midt i vores galakse er der noget usynligt; noget umådeligt småt og tungt, som kan sluge hele stjerner råt. Hvad ved vi egentlig om sorte huller?

• Indianer og hest. Heste ændrede livet på prærien for altid og er blevet en uløselig del af indianernes kultur og selvforståelse.

• Pumaen indtager Hollywood. Det sky kattedyr er ved at generobre sit tabte territorium i USA - ofte meget tæt på mennesker.

Sådan får du National Geographic

• Køb magasinet i kiosker landet over til 69,95 kr.

• Bestil et abonnement - lige nu får du 3 numre af bladet, vores jubilæumsbog og en skaljakke for kun 99,50 kr. (+ 49,50 i porto og eksp.)